Klantenservice

U heeft het recht uw bestelling tot 8 dagen na ontvangst. De consument dient hiervoor zijn/haar retour aan te melden via: info@lets-bloom.nl U heeft na annulering nogmaals 8 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en  indien redelijkerwijze mogelijk  in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 8 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Herroepingsplicht is niet van toepassing op producten die voor u speciaal gemaakt worden, dit zoals b.v zelf samengesteld zijden boeket. Of bij opmaat geknipte zijden boeketten. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

F.A.Q.

Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 8 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren mits er geen aanpassingen zijn gedaan. De consument dient hiervoor zijn/haar retour aan te melden via: info@lets-bloom.nl. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen acht dagen na indiening van de retour, aan Let's Bloøm.

Indien de consument heeft gekozen voor een aanpassingen aan een standaard boeket is retourneren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending altijd akkoord vragen d.m.v. foto's.

Let op: Hiervoor gelden andere voorwaarden voor de sale en aanpassingen aan een standaard boeket.

Zijden boeketten worden volledig op maat gemaakt - en dus ook geknipt worden - daardoor kunnen wij helaas geen retouren aannemen. Bij een aanpassing van een standaard boeket sturen we altijd een foto ter akkoord, zodat je eventueel nog wijzigingen kunt aanbrengen.

Sale boeketten kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

  • Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
  • Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
  • Plaats een retour label op het pakket. Mail ons het track en trace nummer van het pakket.
  • Breng je retourpakket naar het desbetreffende afleverpunt.

LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Retouradres:
Let's Bloøm
Blondeelstraat 226
3067 VC Rotterdam

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.